Další facelift modelu Mazda MX-5

V roce 2005 se představila s interním označením NC model Mazda MX-5. První modernizace dvoumístného roadsteru byla odhalena v Paříži v roce 2009 a přinesla novou příď a upravenou techniku. Nedávno se automobilka spojila s koncernem Fiat. A v květnu byla poté oznámena spolupráce na vývoji roadsteru značky Alfa Romeo.
Povinné ručení je zákonné pojištění vozidla, které chrání motoristy před škodami, které mohou způsobit při svých cestách ostatním. Z tohoto pojištění jsou kryty nejenom poškozená vozidla, silnice, domy, ale i škody na zdraví všech účastníků nehody.
Výroba dvojice nových modelů se rozběhne v roce 2015. Budoucí MX-5 bude mít znak Alfy. Je tedy jasné, že si zatím budeme muset vystačit s třetí generací Mazdy MX-5. Kvůli své oblibě ji čeká další modernizace. Podle dostupných informací by se měla přiblížit modelu CX-5, který je také prvním vozem značky využívajícím soubor technických opatření Skyactivs novým designovým směrem Kodo.
Technika pod kapotou modernizované MX-5 by měla být výkonnější verze odvozené od konceptu MX-5 GT představeného letos na Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Ten je poháněn atmosférickým zážehovým čtyřválcem o objemu 2,0 litru s výkonem 153 kW (208 k). Ve své současné podobě je MX-5 k dispozici s atmosférickými zážehovými čtyřválci o objemu 1,8 l a 2,0 l, které disponují výkony 93 kW (126 k), resp. 118 kW (160 k).